تشابه دامین صرافی Binance با یک وبسایت گل فروشی!
نوشته شده توسط : علیرضا

یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان (Binance)، در پرونده شکایت برای تصاحب دامنه binance.com.au به یک گل فروشی استرالیایی با نام Binancé باخته است

در تاریخ بیست و هشتم خرداد، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، شکایت صرافی Binance که در فروردین ماه امسال تنظیم شده بود را رد کرد و اعلام کرد که Binance نتوانسته ادعای خود را ثابت کند و شاکی حق یا منافع مشروعی بر دامنه مورد بحث ندارد.

WIPO ابراز کرد که در حال حاضر درخواست این صرافی مبنی بر ادعای مالکیت دامنه ذکر شده مورد تایید این سازمان نیست و در ادامه به نفع صاحبان این گل فروشی رای داد.

صرافی بایننس: ولی ما اول آن را ثبت تجاری کردیم!

در شکایت Binance تاکید شده که این صرافی در تاریخ 21 نوامبر 2018 (سی آذر 1397) علامت تجاری خود را در استرالیا ثبت تجاری کرده ولی این گل فروشی یک سال بعد و در تاریخ 27 اکتبر 2019 (پنجم آبان 1398) برای تصاحب دامنه binance.com.au ثبت نام کرده است.

این صرافی همچنین خاطر نشان کرد که صاحب گل‌فروشی، آقای نوادیچ، در یک شرکت بازاریابی دیجیتالی هم کار می‌کند و به عنوان یک محقق صرافی و بلاک‌چین برای کمپانی World Bookings فعالیت می‌کند همچنین او را متهم کرد که نوادیچ این دامنه را فقط به قصد کسب درآمد ثبت کرده است.

گل فروش متهم به سرقت دامنه بایننس شد!

سازمان WIPO اشاره کرد که ترجمه عبارت (binancé flowers) از فرانسوی به انگلیسی به معنای گل های زوج شده نیست، چرا که نوادیچ اینچنین ادعا کرده بود.  که البته وبسایت Google Translate نیز از ادعای نوادیچ حمایت کرد.

نماینده بایننس همچنین اشاره کرد که برنامه کسب و کار و تخمین هزینه‌ای که آقای نوادیچ ارائه داده، بدون تاریخ است و می‌توانسته در هر زمانی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: قابلیت پرداخت واتساپ توسط بانک مرکزی برزیل مسدود شد!related_contentرای WIPO همچنین اعلام کرد که چندین صفحه و محتوایی که در دامنه (Binance.com.au) استفاده شده، تصاویر گل‌هایی است که در وبسایت‌های دیگری مثل eBay و Etsy هم وجود دارد. در ضمن مرورگر MetaMask این وبسایت را به عنوان یک وبسایت تقلبی و با هدف فیشینگ شناخته است. 

 

 




:: برچسب‌ها: صرافی های دیجیتال , صرافی بایننس ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: